UPWARD AGENT: Optymalizacja działań sprzedażowych na urządzeniach mobilnych
UPWARD AGENT to aplikacja zaprojektowana w celu usprawnienia działań sprzedażowych pracowników mobilnych. Działając jako "Osobisty Asystent Sprzedaży" dla handlowców, zwiększa dokładność wprowadzanych danych, jakość informacji i natychmiastowość, ułatwiając tym samym skuteczne wykorzystanie CRM.
Główne funkcje UPWARD AGENT:
- **Automatyczne Rejestrowanie Pobytu:** Na podstawie danych lokalizacyjnych UPWARD AGENT wykrywa i rejestruje wizyty użytkowników u klientów. Handlowcy mogą skupić się na trwających negocjacjach lub działaniach bez konieczności śledzenia czasu rozpoczęcia/zakończenia wizyty.
- **Łatwe Wprowadzanie Działań:** Oprócz rejestrowania czasu spędzonego i komentarzy jakościowych, użytkownicy mogą zaktualizować trzy elementy rekordu — działanie, kontakt i wizytę — na jednym ekranie. Ten płynny proces aktualizacji poprawia dokładność wprowadzanych danych i umożliwia aktualizacje CRM w czasie rzeczywistym.
- **Wyszukiwanie Klientów w Pobliżu:** Użytkownicy mogą wyszukiwać klientów znajdujących się w pobliżu ich aktualnej pozycji. Dla pożądanych klientów do odwiedzenia, można wykonać działania takie jak połączenia telefoniczne, wskazówki dotyczące trasy i dodawanie harmonogramów wizyt za pomocą kilku dotknięć.
- **Rekomendacje Klientów w Pobliżu:** Ustawiając preferencje warunków klienta dla rekomendacji, użytkownicy otrzymują powiadomienia, gdy w pobliżu wykryte są klienci spełniający określone kryteria. Ta funkcja oszczędza kłopoty częstych wyszukiwań klientów i umożliwia płynne nieplanowane wizyty.